ORGANIZACIJA

[organizacija][bsummary]

MLADA

[mlada][grids]

MLADOŽENJA

[mladoženja][bleft]

DEKORACIJE

[dekoracije][twocolumns]

Kako napraviti pozivnice za vjenčanje


Pozvnice za vjencanje uradi sam


Odluka da sami napravite pozivnice za vjenčanje čini vam se pomalo zastrašujuća, ali uz dobro planiranje i istrajnost možete izraditi predivne, potpuno jedinstvene pozivnice koje će vas koštati malo više truda i mnogo manje novca od onog koji biste inače potrošili. Vjenčanje Portal vam donosi nekoliko jednostavnih koraka kako da to uradite...

1. Izaberite dizajn


Pozivnica odaje prvi utisak o vašem vjenčanju, zato odvojite dovoljno vremena da odlučite šta vam se to zapravo dopada. Razgovatajte za vašim zaručnikom o bojama i dizajnu (temi) koju ćete slijediti. 

2. Odredite budžet


Od početka odredite budžet koji ste spremni da izdvojite ukoliko ne želite da vam se desi da ne možete priuštiti pozivnice kakve ste zamišljali. Razmislite o tome koliko ćete gostiju pozvati, pri tom imajući na umu da je za svaki par, odnosno porodicu dovoljna jedna pozivnica.

3. Pozabavite se izgledom i tekstom


Postoji mnoštvo različitih stilova i veličina pozivnica na šta utiče i količina teksta koja na njih treba biti smještena. Isto tako postoji i nekoliko odličnih sajtova koji nude veliki broj besplatnih šablona, a na vama je samo da tekst, boju, dekoraciju i ostalo prilagodite svojim potrebama i ukusu. Jedan od takvih je i Canva. Izradili smo nekoliko primjera na ovom sajtu kako bismo vam pokazali šta sami možete uraditi uz malo truda. Mi smo promijenili samo imena, a vi ćete sve ostale podatke. Primjere možete snimiti u PDF, JPG i PNG formatu.


Pozvnice za vjencanje uradi sam

Pozvnice za vjencanje uradi sam

Pozvnice za vjencanje uradi sam



Tu su još i četvrtaste pozivnice dimenzija 14x14 cm koje takođe možete dizajnirati i prilagoditi svojim željama. Evo nekoliko primjera...


Pozvnice za vjencanje uradi sam

Pozvnice za vjencanje uradi sam

Pozvnice za vjencanje uradi sam


4. Izaberite papir za štampanje


Najveći izbor dekorativnog papira za štampanje pronaći ćete u prodavnicama umjetničnog materijala ili u knjižarama. Tekst pozivnice možete štampati i na običnom papiru, a zatim dekorisati debljim papirom kao što je npr. kolaž.

5. Dekorišite pozivnice


Izuzev dekorativnog papira, biće vam potrebne i ukrasne trake koje takođe možete pronaći u različitim bojama i veličinama. Ukoliko sami izrađujete svadbene cvjetiće, koristite trake istih boja kako biste imali skladnu i povezanu cjelinu za vjenčanje.

Kako biste pronašli ideje i inspiraciju za vas smo izdvojili nekoliko gotovih primjera ručno rađenih pozivnica...


Pozvnice za vjencanje uradi sam

Pozvnice za vjencanje uradi sam

Pozvnice za vjencanje uradi sam

Pozvnice za vjencanje uradi sam

Нема коментара: